BUT THANK YOU

2009-05-06 @ 09:39:53
text från låten something med escape the fate. 

"And now you wish that you ment something
And now you wish that you ment something to somebody else.
And now you wish met someone
And now you wish that you ment something to sombody else.
Something to somebody else
Something to somebody else"

guntan berättade något konstigt för mig..
ni vet att Craig Mabbitt har tagit över Ronnie Radke plats i bandet escape the fate, pga att han hamnade i fängelset och all den där skiten. men i vardera fall, nu berättade guntan att ronnie radke har ett nytt band. jag känner mig helt lost, jag visste absolut inte det. hans band heter i varedra fall from behind these walls. de var bra  och escape the fate mår nog bra av att ha craig i deras band. men ja, nu vet jag det och ni också(om ni inte redan visste det vill säga). 



Kommentarer
Postat av: m a j a n

Hej där!

Vill du vara med & tävla om en bloggdesign?

Kika in här: http://majan.blogg.se/2009/may/designtavling.html



Hoppas att du får en fin dag!

2009-05-06 @ 09:42:19
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback