all i need is you, and i'm gay

2009-03-27 @ 19:13:00
har ni hört låten i reklamen till robinson 2009? den heter iaf losing you med dead by april..om ni ville veta. nu har jag också suttit i telefon på toaletten. jag gillar att låsa om mig när jag skall göra något viktigt per telefon och nu så skulle jag ju beställa biljetterna till familjen evefalk. så på söndagen den femte april åker jag till ronneby och kommer hem den trettonde april som är en måndag. nu skall jag rulla iväg, som den feta köttbullen jag är, till cesse. hon skall dricka lite smått och jag skall hejja på. so long suckers. jag diggar min snygga bild här nedanför!!




Kommentarer
Postat av: jk

tack du slipper jag leta efter den låten ;)

2009-03-27 @ 21:03:57
URL: http://kaisater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback