aktivering på hög nivå

2009-03-29 @ 12:18:19



jag har en sådan sjuk huvudvärk. vilket jag får väldigt ofta. donno why... var i vardera fall på bio igår, filmen var riktigt bra. precis som godiset var gott. jag tycker att ni borde se filmen. ni vet att man skulle släcka alla lampor och de igår? det höll bion i också. hela korridorerna var mörklagda. jag skall se om jag hittar någon info om hur det gick(resultat ifrån hela världen). så uppdaterar jag lite senare. och btw så jag hittade mitt csn-kort under madrassen idag så nu har jag aktiverat det. jag åker ju billigare till linnea då, hela 25% billigare och det är ganska mycket. jag har också lägenheten för mig själv eftersom att pappa drog till sthlm med någon brutta. men det blir nog bara plugga(or??)..

Kommentarer
Postat av: Louise.

mer än en halv miljon hushåll i sverige släcktes ner. eller om det var mer än en miljon, minns inte :P

2009-03-29 @ 15:45:12
URL: http://wrejqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback