YOU ALMOST LOST YOUR ALMOST LOVER

2009-06-26 @ 18:51:34
att michael är död, det känns ganska overkligt. jag menar han är väl en av dem som man trodde bara skulle leva och leva och leva. kanske inte näsan, but still! ja ni, nu har jag testat lite olika sminkningar. skall bli nice att få testa en imorgon, när det är le partaj. om det nu är så det kommer bli. i sure hope so. OCH anna, jag har ingen bild på mailen ännu. buhu på dig. men kanske får se the bad boy imorgon. fun fun fun och igår förresten, så fick jag ett samtal av angelica. då fick jag höra dregen eller ja, backyard babies i luren. jag trodde att jag skulel svimma och vi skall inte äns tala om tommy leeeee.

Kommentarer
Postat av: Angelica

tommy och dregen på en och samma dag (plus alla andra snygga rock killar som man stod och kramades med framför scenen) kan det bli bättre?



FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL HULTSFRED!

2009-06-26 @ 22:36:03
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback