NEXT THING YOU KNOW

2009-06-11 @ 01:22:45
well helo suckers. jag är lite rädd just nu, men vilken tur för mig då. att jag har en massa gosigt fett att ta tag i. moahha. men ja, det är ju bara sanningen. varför jag är rädd vill jag inte skriva om nu, men imorgon kommer det säkert ett inlägg. well dah. idag har vi fixat cykeln och bara typ dött? jag är värsta mensbarnet med smärta överallt. så vi drog ochh köpte godis, mitt för dryga hundringen. men så värt det! nu väntar jag på kycklingen som cesse tillagar(hon har suttit och pillrat på VÅRAN blogg i typ hundra timmar). MEN VET NI VAD? (från ingen stans)... brokencydes video för freaxxxx är typ den värsta jag någonsin sett. grisar som hoppar runt och gayar sig sen killarna som håller på och nej jag spyr bara på den. hehe inte äns värd att lägga upp på bloggen och här läggs mycket töntigt ut.

annars så ser väl dagarna ungefär likadana ut, bra väder men inte perfekt. vi äter frukost, lunch, middag och kvällsmat. ja vi är duktiga. jag är ledsen nu då, men det är ju bara remporärt i guess. och martin, ahahhahaha, förlåt om du fallit offer för det. samt cesse, men hon vet ju hur jag funkar haha. vi har också konstaterat typ att värlens vackraste män är bra jävla heta. och ni vet nog vilka det är, annars är ni ju lite vrickade. okej, men nu skall vi nog äta snart så ciao lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback