MY LOVE FOR YOU MY LOVE

2009-06-12 @ 21:46:14
MIN KUSIN ELINEA HAR TAGIT STUDAN!




jag är så stolt, lika stolt som en padda typ. och de är jättestolta, tror jag. hon, den dära, elinea har klarat av det! ÅH FYFAN, jag kom på en sak. vad gör jag om du flyttar hemifrån? typ till uppsala, det skulle ju vara bra. men du får inte flytta någon annan stans min kusin. åh och om det är jobbigt att typ bara få träffa henne en vecka per år? men nu blir det hultsfred med henne och sen kanske hon kommer to moi, det är i alla fall vad jag vill. eller ja, jag vill ju hellre åka till henne. men uppsala duger.

Kommentarer
Postat av: jk

jag åker dit på måndag till och med onsdag och lär mig allt typ. sen vet jag inte, men jobbar inte hela veckor utan ungefär 3-4 dagar i veckan. Ledig vecka 30 annars jobbar jag =) saknar dig matihoe. my love

2009-06-13 @ 20:26:58
URL: http://kaisater.blogg.se/
Postat av: Linnea

:D HAHAH WIIIE :D du är brabrabra! saknar dej som bara den! ja vill komma till uppsala! ja får kirra det! :D

2009-06-13 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback