I'M A LITTLE BIT SCAR-R-RED

2009-06-05 @ 23:24:34
nu har jag lite nya kategorier, tänkte att jag skulle berätta lite om dem kanske? jag har så svårt för kategorier, men om man letar efter att speciellt inlägg så kan det vara skönt.

foto-mer seriösa bilder(ibland också när ett inlägg bara kretsar runt en skön bild)
klipp-youtube och andra härligheter.
lycka-YES! äntligen skolavslutning, årets första dopp! ja fatta. min lycka.
redigerat-egna bilder och redigerade texter or whatevah. you get it.
texter-typ gaytexter, låttexter, grattis och annat.
vardag-ja, bara vanliga inlägg med lite färre bilder.
bilddag-vardag fast med några bilder.

behövs fler eller färre kategorier? jag har svårt för detta.
för tänk om det är en låt(klipp) fast som innehåller lycka(för mig) hur f*an gör man då? ja då lägger jag den bara i båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback