I WAS DOING SO GOOD!

2009-06-25 @ 11:08:22
sitter och lyssnar på lite marilyn manson och tror att jag svimmar. så fort pappa hade åkt hemifrån så kastade jag i mig en massa mat, på tok för mycket tror jag.. för min mage känns som en uppsvälld ballong. jag kommer nog inte äta mer under hela veckan. plus att jag inte får upp glasburken med apetina, mening med att locken sitter så hårt? nej.
idag skall jag i alla fall ner på stan med mamma en sväng, vi skall shoppas lite. men någon kamera det har jag inte, för den lånade jag ut till pappa och de andra gubbarna. lite snäll måste man ju vara ibland! åh, solen skiner men jag måste städa och greja hemma.

ashlee simpson-coming back for more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback