AND SO IT WILL BE

2009-07-22 @ 00:08:02
man kanske skall dra sin kos från datorn och slänga sig i sängen? jag brukar behöva säga sådär tretton gånger innan något händer. men nu skall jag faktiskt bara diska, slänga upp lite låtar på mp3an och sen hälla upp vatten till mig innan sängen kan locka mig. jag har ju varit utan min säng i två veckor. först hultsfred och sen morfar och sådär. plus att jag sov med en tokig tjej som andades asahögt och typ skulle kissa femtielva gånger och bara det var på natten. och vem var tvungen att följa med varje gång om inte jag? mmmm... ja, men nu rullar livet på och imorgon skall jag se på alla filmer och kort på kameran (arpines kamera). jag kommer bokstavligen dö lite snyggt! nu hoppas jag på något annat kul i sommar.. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback