boom chakalaka

2009-02-27 @ 06:59:39

igår var jag  f e t  och åt med angelica på burger king, sen köpte jag en chokladkaka och åkte buss typ tre hållplatser.. men sen vände det, när jag hade kommit fram med bussen så mötte hanna och per upp mig. de följde mig en liten bit och sen promenerade jag någon kilometer ensam, mestadels genom en skog som var alldeles alldeles  b ä c k s v a r t  och läskig. efter skogen kom cesse och hennes crew för att möta mig.


so long   r a b b i t.
so long   c a n d y.
so long   m u s i c.
so long   j-boy.
so long   f o o d.
so long   p i n k.
so long   c a n c e r.
so long   s u c k e r.
so long   m o t h e r.
so long   f a t h e r.
so long   h o e.
so long   y o u.





utan äckel: dag 1
jobbig morgon. fyfan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback