sådär ja, klappat och klart.

2009-12-31 @ 13:12:07
då är det nyår idag då, eller säger man så? iår är denna dag lite mer planerad än vanligt, jag hoppas också på att få träffa mr x och mr mmm. men men jag kanske begär för mycket? min nya nattdrog är i vardera fall vaken med p3&p4. haha mitt gamla antijag börjar försvinna ser ni. och ikväll får ni lite efterlängtade bilder, jag åker till pappa och laddar upp dem om någon timme. sen beger jag mig till arpin eoch ellinor för att senare promenera till mändie. ja och sen händer det väl mera saker. but hey, you will see.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh haha såg, fett söt! Väntar fortf på bilderna, ladda! Plus kom ihåg att ta kort innan du drar ut ;)

2009-12-31 @ 15:49:49
URL: http://tokisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback