mr x vid sitt skrivbord.

2009-12-04 @ 18:28:44

idag har jag bara jobbat på som vanligt och blivit ertappad med att blogga mer än en gång. ops. lite senare så frågade micke mig och jag ville följa med honom och jocke till phosworks.. och självklart, jag vill ju se filmjäveln. vi kom in i värsta porrummet/biosalongen och där skulle vi få se den klippta med oredigerade filmen. så skoj vad fan och på onsdag blir det en reklamfilmsinspelning.. det skall bli väldigt trevligt att få vara med. åh jag gillar verkligen er på zellout, verkligen.

idag tog de för övrigt "farväl" av cecilia, hennes praktik tog slut, tio veckor har hon varit där. det bjöds på tårta och sånt gott. jag skrapade som vanligt bort grädden och för omväxlingens skull så tog jag en PYTTEBIT. i'm on a diet you know. hehehehehhhe.

nu måste jag slirpa in på blocket för att få min dagliga dos av valpar. mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback