busstrauma.

2009-12-05 @ 12:39:27
en förklaring till gårdagens bravader, jo så var det skall ni se.
att få ett samtal när man typ sover (eller är en helt vanlig tjej som sminkar om sig för ingenting) och drar med bussen ut någon stans på ynka trettio minuter är en bedrift för en tjej, en tjej som jag (ja, nu tänker du, but whaaaat, du är ju en dude.. och ja, det är jag också). men det jag skulle komma till var att när vi senare skulle ta bussen hem på natten så missade vi den för att senare sitte uppe till första morgonbussen (6.10). jag gick och lade mig halv åtta och nu är klockan halv ett och jag måste diska och städa innan jag skall på bio. kul suff jag har framför mig. men sicken irriterad matilda jag stötte på nu då (jag skall sluta prata om mig själv i tredje form).. nej men nu börjar jag bli jobbig så vi synes och höres och hånglar i första bästa trappuppgång.

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Hahahahhaha skön blogg =)

2009-12-05 @ 13:38:10
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback