IT'S A FUCKING FRALLA

2009-08-07 @ 19:25:32
nej fy. nu sitter jag här och bara lyssnar på backyard babies. jag finner mig ofta i den här situationen. speciellt när jag funderar på konstiga saker så som hur jag egentligen funkar. men jag har några mål innan 2010. like uhm, e.l & g.ni.v och kanske bl.s. nu kanske ni inte fattar något, men innan 2010 ser ni säkert något. och sen vill jag att en liten rockerboy springer förbi mig någon dag. och att han tar mig med storm. jag är, ursäkta, så trött på alla vanliga och tråkiga pojkar. det fanns ett fåtal lite mer roliga, som också trodde sig vara så jävla coola att man spydde på dem. om ni förstår? så ni braiga människor. omringa mig, please do. mer, uhm. jag vill träffa linda, efter att ha bott x antal dagar hos stina så känner man ju lite lite lindasting! hon kom ju hem idag från grekland. hon har också körkort nu, jättegrattis! (jag skall tvinga henne att köra runt mig som en tönt med dunkande musik!)

nu bytte jag melodi på mitt humör, så nya låten fick bli i'm shipping up to boston-dropkick murphys. de är så jävla grymma de där. jag saknar verkligen hultsfred jättemycket, visst att det var skönt att komma hem och sådär. but still bitch.

och har ni varit sådär proppmätta att ni känner er hungriga och när ni väl äter så håller ni på att spy? haha sådär mätt är jag nu. men jag tänte försöka mig på kladdkaka och glass. yummi! så jag kommer om några sekunder.. (tillbaka) okej, den var för hård för att kunna skäras upp. höööh. så jag får vänta en stund medans den står framme!! men nu kanske jag skall sluta skriva, för det blev väldans långt kände jag! men ha det så bra mina små puppysar! and BO!! jag skall ha en fralla..

Kommentarer
Postat av: Angelica

hultsfred ÄR hultsfred. hemma ÄR hemma.

2009-08-07 @ 20:33:26
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback