NO MORE THOUGHTS TO YOU

2009-08-18 @ 20:58:45
It could be a sweet dream
or a beatiful nightmare.



nu har jag suttit och knarkat musik som bara den.
just nu ringer jag livigina... väntar på svar. hm..
första gången jag ringer.
andra, nu till mobilen.
tredje gången jag ringer nu. hehe.. toffel.
fjärde gången, HALLÅ?

varken svar hemma eller på mobilen. sug.
ja, om du läser detta så LÄS din mail nu.
(SNYGG BILD FÅR DU OCKSÅ.)

nej nu skall jag fan käka lite kesooo. och ja, bara chilla lite, sen drar jag ihop kläderna och sedan cyklar jag hem till mamma igen. ja, cykelfreaket. och imorgon skall jag få träffa min nellapella. kvart över sju ses vi för att cykla till skolan tillsammans. jag har så mycket att berätta, eller typ bara twitter. but who cares?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback