LET ME LIVE AS WHO I AM

2009-08-08 @ 11:53:14
oi! jag har suttit och pillat med mina hästsaker hela natten. jo, för jag tänker sälja av lite. jag har en döfin rosa ridjacka.. och en massa småsaker. jag har sänkt priset enormt på allt men kommer ändå tjäna in 800 om jag säljer allt(egentligen kostade bara jackan med än så.. men vad skall man göra?). jag måste ut och rota i förrådet för att se om mina ksor är där. josefin skulle kolla in sin källare också! men jag kan tro att de är hos anna också.. (gick ut för att leta) hittade inga skor, men min ridhjälm hittade jag. så den är up to sale den med. nej men nej okej nu får jag dra mig i kragen och laga lite lunch. idag kommer också mammsen hem! kiss kiss på det! och läs det med en engelsk klick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback