HOW YOU COULD NOT

2009-08-18 @ 09:47:28
nej, robert är i skolan. mamma är på jobbet och jag sitter här hemma i roberts ruttna rum och är hungrig. man får ju passa på och skriva när han gittar hemifrån. haha. jag läser nu shoo len om kvällarna(bok ett: shoo bre). det är en träcktbra bok. sådär så att man läser och läser och läser och kommer på att man är så trött att man egentligen inte har läst de sista fem sidorna. men man kan inte släppa boken. ja och i morgon börjar ju jag skolan, tjoho och inatt drömnde jag om min man henrik. yes, så ligger det till.

idag hade jag tänkt att cykla till stadsbiblioteket och lånna ännu lite fler böcker(bokfreaket). åh läsa läsa läsa. men nu slänger jag upp lite bilder på min stad om några år. NORRKÖPING!!!



det finns inte någon finare stad. vatten och blommor exakt överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback