AND THE DAY WAS LIKE UHM

2009-08-06 @ 00:43:39
nu är jag hemma, sliten och trött. idag var jag hundvakt till att börja med och ja städade lite som plus i kanten. efter det lämnade jag in en försenad film och fick böta 25 jävla kronor. haha och sen drog jag på stan med caroline och anna. väl framme så höll jag på att dö, just eftersom att en väldigt bekant/obekant människa satt där. men obehaget försvann hyffsat snabbt sen. johanna (för caroline: kaisäter) kom senare ut med mynta och vi mös med min blödiga tå och annas skavsår. det var nice och jag var inte full.. så nu vet ni det! tacka johanna darling för cigg och kicka jonas i röven för felskickat sms. tjingeling, nu blir det till att sova. måste ha energi för att baka och äta imorgon ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback