I WILL TAKE YOU THERE

2009-04-28 @ 08:43:22
idag mailade jag min mattelärare för fan heller att jag vill fortsätta matteB, ja det är bara fem veckor kvar med också fem arbeten och fyra prov och nationella? hell no.

"hej på dig lotta, igen..
jag hoppas att det gick bra att jag mailade mitt arbete senast?
jag vet inte riktigt hur det här med matteB känns, för det har varit så mycket tjaffs kring svenskan så att det har tagit upp all energi. jag har halkat efter i matten och nu orkar jag inte ta igen det. men vad skall jag göra? mamma är bortrest och pappa kan inte hjälpa mig, jag vet att mattestugan finns men det är inte tillräckligt för den hjälp jag känner att jag skulle vilja ha. OCH jag vägrar att läsa matteB i tvåan, så jag funderar på att hoppa av matteB om man kan det? så får jag väl läsa det på komvux eller något annat lustigt. för nu börjar jag skita i andra ämnen(det brukar bli så för mig) och jag vågar inte riskera det.. eftersom att matteB ändå inte är obligatoriskt.. men hur funkar det om man vill "hoppa" av..? kan man göra det eller är det så att man bara får ig och ja..skiter i att gå på matten och sånt?
 
mvh matilda i mp1d."


där har vi det lilla mailet. fuck för matteB och att maila lärare, det är jobbigt. haha. jag skall också skita i matten idag. alltså jag vet inte var jag kommer hamna i tvåan? skall jag gå om eller?
fast fan heller jag bryr mig inte..egentligen? det är bara mamma och pappa som skulle sucka. men vad fan, det är mitt liv och mitt val. jag försöker i alla fall LITE.

Kommentarer
Postat av: vea

kuk matte, ja måste läsa det på komvux juh (Y)

2009-04-28 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback